Officiell hummel® onlinebutik Gratis frakt - spendera mer än 750 SEK

Returer

 

Returer

Alla som ändrar sig när det gäller ett köp och vill skicka tillbaka en eller flera varor, ska gå tillväga på följande sätt:

1. Skicka e-post till oss på [email protected], inte senare än 14 dagar efter mottagandet, uppge ordernumret och varorna som du har ändrat dig om att köpa.

2. Vänta på returetiketten som kundservice kommer att skickas till dig. Du använder sedan den för din returförsändelse. Returetikettens värde på 50 SEK kommer att dras av på återbetalningen.

3. Förpacka varan och förslut paketet, placera sedan den mottagna returetiketten på försändelsen.

4. Lämna paketet hos närmaste PostNord-serviceställe, det är där returetiketten gäller. Kom ihåg att få och behålla ett kvitto på returleveransen av paketet.

 

Bytestjänst

Tyvärr har vi ingen bytestjänst att erbjuda – istället kommer din beställning att återbetalas, och du kan göra en ny beställning.

 

Återbetalning

Efter vi har tagit emot din retur kan det ta 3–5 vardagar innan återbetalning är sluförd. I sällsynta fall kan det ta längre tid, men kontakta oss om du inte har återbetalats inom 14 dagar.

Tänk på att tiden det tar för en återbetalning att synas på ditt bankkonto oftast beror på banken.

Observera att återbetalningar till Mastercards kreditkort tar längre tid. Ofta tar det upp till innevarande månad + nästa månad för en återbetalning att synas på ditt bankkonto.

 

NOTERA:
Köpesumman kan komma att förverkas helt eller delvis. Detta inträffar om varans värde har satts ned på grund av:

- Varan har uppenbarligen burits eller använts

- Varan uppvisar tecken på lukt, t.ex. parfym, aftershave, rök, eller visar andra tecken på användning/slitage

- Varan har skadats medan du hade hand om den

- Varan har hanterats på ett annat sätt än det sätt som var nödvändigt för att upprätthålla dess kännetecken, egenskaper och funktioner

- Enligt annulleringsrätten uppfylls inte begränsningar avseende förslutning, typ av vara etc.

- Varans försegling (hängare) har tagits bort.

 

Klagomål

Ditt köp täcks av den danska köplagen inklusive förordningar om driftsavbrott. Det innebär att köparen är berättigad en återbetalning om klagomålet är befogat och defekten inte uppstod som ett resultat av en felaktig användning av produkten eller på grund av något annat skadligt beteende.

Klagomål måste lämnas inom en ”rimlig tidsperiod” efter att defekten eller felet har upptäckts. Kunderna rekommenderas att klaga så snart som möjligt.

Klagomål kan framföras genom att du kontaktar oss genom e-post till [email protected]

Ytterligare anvisningar kommer att mottas beroende på situationen i fråga.

Efter att varan har returnerats, var god berätta så detaljerat som möjligt om det upplevda problemet.

Om klagomålet är befogat kommer vi att återbetala rimliga fraktkostnader, men det är alltid tillrådligt att använda en förbetald returetikett, som vi skickar till dig efter du har varit i kontakt med oss.

Om emellertid ytterligare undersökningar visar att klagomålet är befogat kommer vi att återbetala fraktkostnaden.

 

Logga in

* Alla fält måste innehålla giltiga uppgifter.
* Ingen användare hittades med den e-postadressen eller lösenordet



Din kundvagn är tom

  • Storlek:

    Färg:

    Artikelnr:

    Ingen vara på lager

    SEK

    SEK

    SEK

Beställningsuppgifter

Delsumma 1600 SEK
SEK SEK
Totalt SEK inkl. moms
Gå till kassan Gå till kundvagn

Glömt lösenord

* Alla fält måste innehålla giltiga uppgifter.

Om din e-postadress finns i vårt system, skickas ett e-postmeddelande med instruktioner om hur lösenordet återställs. Du bör ha det inom kort!